tisdag, december 1

Röhsska museet-glädjen att ge!!

I dag är det vernissage på julutställningen om glädjen att ge, på Röhsska museet i Göteborg, helt galet är jag inbjuden att vara med!Ska bli super spännande, jag har gett en blomstrande framtid till alla vardagsprinsessor i skepnad av en hjältinne outfit fylld av blomblad, och rosor och ros-etter, allt gjort av gamla tyger och plagg för ett blomstrande litet naturvänligare sätt att glamma!

Julklappen är från dåtiden till vardagsprinsessan med önskan om en blomstrande stark framtid!

Hursom helst, ska bli kul att se vad andra hittat på, jag vet att Kitty har bidragit med en middag med henne under devisen: hellre julbord på skinkan än skinka på julbordet, mer vet jag inte,

Kom dit vet jag vernissage mellan 18-20 i dag och utställningen pågår till 15 dec då alla klapparna auktioneras ut.

Ha en skön dag and wish me luck:)

puss och hej/mallan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar